Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Θα με καταδικάσετε για οπλοκατοχή κοινής λογικής και χρήση της.




Όσοι δόκτορες από Γέιλ, Κέιμπριτζ και Χάρβαρντ κι αν γνωμοδοτούν.

Όσα "έγκριτα" ΜΜΕ κι αν το διαλαλούν.

Όσοι βολεμένοι και υποταγμένοι κι αν το στηρίζουν.

Όσοι νόμοι κι αν μου το επιβάλλουν.

Όσο μικρός και ασήμαντος απέναντι στους ακαδημαϊκούς και τους διανοητές κι αν φαίνομαι.

Όσο μόνος απέναντι στην μάζα και τους χειραγωγούς της κι αν είμαι....


Κουφάλες δεν θα παραδώσω την λογική και το μυαλό μου βορά στο ψέμα της εξουσίας σας.

Θα είμαι μέχρι τέλους ένας αδιόρθωτος ταραχοποιός της τάξης των πραγμάτων σας.

Και θα καταδικαστώ, για οπλοκατοχή 
κοινής λογικής και χρήση της.

Είναι το μόνο όπλο που χρειάζομαι  απέναντι στους γελοίους εξουσιαστές. 

Θα είμαι ο άχρηστος κρίκος στην εικονική φυλακή της λογικής που χτίζετε....

Με αηδία
Γιαννης Αθανασιαδης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιάννης Αθανασιάδης

Γιάννης Αθανασιάδης
Αγωνίζομαι για την απελευθέρωση και την ευημερία της πατρίδας μου. Πιστεύω στην αυτοδιάθεση των λαών και την ειρηνική συνύπαρξη και αυτονομία των ανθρωπίνων κοινοτήτων. «ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΜΕΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ»