Τετάρτη 5 Αυγούστου 2020

Ήθελα να κάνω επανάσταση αλλά με 'μπόδαγε η μάσκα!

του Γιάννη Αθανασιάδη 


Ήθελα να κάνω επανάσταση και να σφάξω τα αφεντικά. Αλλά με 'μπόδαγε η μάσκα!

Μπορεί να μου ξεπούλησαν την πατρίδα στους δανειστές.

Μπορεί να μου κόψαν το μισθό και την σύνταξη.

Μπορεί να μου απαγόρεψαν το δικαίωμα να διαδηλώνω.

Μπορεί να μου βγάλανε το σπίτι σέ πλειστηριασμό.

Μπορεί τώρα να δουλεύω μαύρα με 240 € και να με ξεκωλιαζει το αφεντικό.

Μπορεί να χάρισαν τα αεροδρόμια, τα λιμάνια, τις επικοινωνίες, την υγεία, την παιδεία, το νερό, την ενέργεια, στους ιδιώτες.

Μπορεί να µας λεηλατεί μια φαμίλια ( που την ψηφίσαμε  σα μαλακές) με μεγάλους περιπάτους και με φαγοπότι σε όλα τα δημόσια έργα.

Μπορεί να γλύφω κώλους και πουτσες για ένα μεροκάματο ελεημοσύνης.

Μπορεί να μην έχω οργανωθεί ποτέ μου γιατί είμαι ..."ανάρχας".

Μπορεί να μην έχω διεκδικήσει δυναμικά ούτε μια φορά στη ζωή μου τα δίκαια μου.

Μπορεί να ψηφίζω τον Μαρινάκη τον Μπέο, και τα άλλα λαμόγια στις δημοτικές αρχές.

Μπορεί να ξεφτυλίζομαι σαν άνθρωπος στην ουρά για ένα επίδομα φτώχειας.

Μπορεί να μην κατεβαίνω στις διαδηλώσεις γιατί είναι κουμπουριες στον αέρα.

Μπορεί να βρίζω τραμπούκο τον διαδηλωτή που συγκρούεται με τα ματ διεκδικώντας μια καλύτερη κοινωνία.

Μπορεί να μην έχω συμπαρασταθεί ούτε μια φορά στους αγωνιστές που δικάζονται επειδή αγωνίστηκαν να μη χάσω το σπίτι μου.

Μπορεί να γράφω στα αρχίδια μου τις εκκλήσεις για συμπαράσταση στις εξώσεις συνανθρώπων μου.

Μπορεί να είμαι ανίκανος να λειτουργήσω σε ένα συγκροτημένο, οργανωμένο, ενεργό και δυναμικό υποκείμενο.

Μπορεί να μην συμμετέχω σε πολιτικές συζητήσεις εκδηλώσεις διότι αυτά τα κάνουν τα κουμμούνια.

Αλλά η μάσκα είναι που με εμποδίζει να κάνω επανάσταση!!!

▪️Προσωπικά μπορεί να μην φοράω μάσκα σε χώρους που δεν υπάρχει συνωστισμός, αλλά ουδέποτε έβρισα ή κορόιδεψα όσους φορούσαν.

Γι αυτό τώρα άντε γαμηθείτε υποκριτές παρτακιδες και κάντε μου την χάρη να με διαγράψετε. 

Βγάλτε τις θρησκοληπτικές σας φαντασιώσεις από την επικοινωνία μαζί μου και από την ζωή μου.

Εγώ θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για αυτά που θεωρώ δίκαια με η χωρίς μάσκα, με η χωρίς κορωναϊό.

Μαζί με όσους έχουν ιδανικά που σέβονται την ανθρώπινη ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιάννης Αθανασιάδης

Γιάννης Αθανασιάδης
Αγωνίζομαι για την απελευθέρωση και την ευημερία της πατρίδας μου. Πιστεύω στην αυτοδιάθεση των λαών και την ειρηνική συνύπαρξη και αυτονομία των ανθρωπίνων κοινοτήτων. «ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΜΕΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ»