Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Ο έρωτας δεν ειναι γιορτή είναι επανάσταση.

του Γιάννη Αθανασιάδη


Ποιός μαλάκας είναι ο άγιος Βαλεντίνος ιθαγενείς μου;
Ποιός χρειάζεται επέτειο για τον Έρωτα;
Από που και ως που μαζάνθρωποι μου θεωρείτε χρέος και έθιμο να σπεύδετε για κόκκινες χαντρούλες και καθρεφτάκια στα mall και τα πολυκαταστήματα;
Για φαντάσου! Ο έρωτας για το κέρδος και την εκμετάλλευση των ανθρώπων, μας λέει πως να γιορτάσουμε το πιο επαναστατικό βίωμα της φύσης μας. Τον Έρωτα!


Τελικά ο έρωτας έχει μετατραπεί σε μια ακόμα τυποποιημένη, τάχαμου γιορτή, του καπιταλιστικού λαιφ σταιλ. 

Ψώνια για τα... "ψώνια"!

Ένα ακόμα επετειακό ανοσιούργημα της ισοπεδωτικής "νοικοκυραίικης" λογικής των αγορών. "Easy come easy go".


Όμορφα και νοικοκυρεμένα πάρε το δωράκι σου, κανε την μελό σκηνούλα που έμαθες από την χολιγουντιανή σου παιδεία και έκανες το χρέος σου.

Κι όλα αυτά νομίζοντας ότι επιβεβαιώνεσαι κοινωνικα, ότι ακολουθείς την μοντέρνα παράδοση τρομάρα σου.

Αν ανεραστούλη μου κι ανεραστούλα μου με τα χιλιάδες ταμπού και συμπλέγματα δεν απελευθερωθείς πρώτα ως Άνθρωπος και δεν σπάσεις τις λογικές που θεωρούν τους συνανθρώπους μας ιδιοκτησία τους, 
τότε όσες χαντρούλες και λούτρινες καρδούλες και να πάρεις, όσους Βαλεντίνους ( δεν είναι παράξενο που ειναι άντρας? ) κι αν γιορτάσεις, ο έρωτας σου θα είναι κάλπικος σαν τα κινέζικα κοσμήματα που γράφουν στη γλωσσα που εκφραζει την αγνοια σου, LOVE!!!

Ο έρωτας αναγεννά, επαναστατεί, δεν τον κρατάνε αλυσίδες!
Κι εσύ ιθαγενή μου είσαι δέσμιος και αλλοτριωμένος γι αυτό σου αξίζει να έχεις τον άγιο Βαλεντίνο σου.

Ο έρωτας δεν ειναι γιορτή είναι επανάσταση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιάννης Αθανασιάδης

Γιάννης Αθανασιάδης
Αγωνίζομαι για την απελευθέρωση και την ευημερία της πατρίδας μου. Πιστεύω στην αυτοδιάθεση των λαών και την ειρηνική συνύπαρξη και αυτονομία των ανθρωπίνων κοινοτήτων. «ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΜΕΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ»