Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Ο έρωτας δεν ειναι γιορτή είναι επανάσταση.

του Γιάννη Αθανασιάδη


Ποιός μαλάκας είναι ο άγιος Βαλεντίνος ιθαγενείς μου;
Ποιός χρειάζεται επέτειο για τον Έρωτα;
Από που και ως που μαζάνθρωποι μου θεωρείτε χρέος και έθιμο να σπεύδετε για κόκκινες χαντρούλες και καθρεφτάκια στα mall και τα πολυκαταστήματα;
Για φαντάσου! Ο έρωτας για το κέρδος και την εκμετάλλευση των ανθρώπων, μας λέει πως να γιορτάσουμε το πιο επαναστατικό βίωμα της φύσης μας. Τον Έρωτα!


Τελικά ο έρωτας έχει μετατραπεί σε μια ακόμα τυποποιημένη, τάχαμου γιορτή, του καπιταλιστικού λαιφ σταιλ. 

Ψώνια για τα... "ψώνια"!

Ένα ακόμα επετειακό ανοσιούργημα της ισοπεδωτικής "νοικοκυραίικης" λογικής των αγορών. "Easy come easy go".


Όμορφα και νοικοκυρεμένα πάρε το δωράκι σου, κανε την μελό σκηνούλα που έμαθες από την χολιγουντιανή σου παιδεία και έκανες το χρέος σου.

Κι όλα αυτά νομίζοντας ότι επιβεβαιώνεσαι κοινωνικα, ότι ακολουθείς την μοντέρνα παράδοση τρομάρα σου.

Αν ανεραστούλη μου κι ανεραστούλα μου με τα χιλιάδες ταμπού και συμπλέγματα δεν απελευθερωθείς πρώτα ως Άνθρωπος και δεν σπάσεις τις λογικές που θεωρούν τους συνανθρώπους μας ιδιοκτησία τους, 
τότε όσες χαντρούλες και λούτρινες καρδούλες και να πάρεις, όσους Βαλεντίνους ( δεν είναι παράξενο που ειναι άντρας? ) κι αν γιορτάσεις, ο έρωτας σου θα είναι κάλπικος σαν τα κινέζικα κοσμήματα που γράφουν στη γλωσσα που εκφραζει την αγνοια σου, LOVE!!!

Ο έρωτας αναγεννά, επαναστατεί, δεν τον κρατάνε αλυσίδες!
Κι εσύ ιθαγενή μου είσαι δέσμιος και αλλοτριωμένος γι αυτό σου αξίζει να έχεις τον άγιο Βαλεντίνο σου.

Ο έρωτας δεν ειναι γιορτή είναι επανάσταση.


Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Η Χύτρα ο μάγειρας και η τρομοκρατία .


του Γιάννη Αθανασιάδη

Παλιό άρθρο μου με αφορμή την βομβιστική επίθεση με χύτρα στο «The Mall Athens», στις 20/01/2013.
21 Ιανουαρίου 2013 στις 2:10 μ.μ.
Η τρομοκρατική επίθεση στο Mall του Μαρουσίου έχει παραλύσει από τρόμο τους τηλεπαρουσιαστές των διαφόρων καναλιών, οι οποίοι με δραματικό ύφος θέτουν τα μεγάλα φιλοσοφικά και πολιτικά ερωτήματα της εποχής στους παραπαίοντες από την μέθη των προβολέων βουλευταδες των παραθύρων.
Αυτή η Χύτρα η οποία ως μηχανισμός αποσταθεροποίησης της «ευνομούμενης» πολιτείας μας εξεράγει στον χώρο όπου όλοι οι νομοταγείς πολίτες πηγαίνουν προς διασκέδαση … όπου οι νοικοκυραίοι γονείς στέλνουν τα παιδιά τους, όπου η μαχόμενη και πρωτοπόρα νεολαία μας προετοιμάζει το μέλλον της πατρίδας μας συσκεπτόμενη καταναλώνοντας φρεντο καπουτσίνο με 4 ευρουδακια που αντιστοιχούν σε 2 ώρες δουλειάς στην Ελλάδα της κρίσης.

Αυτή η χύτρα που επιτίθεται σε 200 εργαζόμενους, οι οποίοι βέβαια, καμιά ευθύνη δεν φέρουν για το κλείσιμο εκατοντάδων μικρών επιχειρήσεων σε ακτίνα χιλιομέτρων και στην οριστική πλέον καταδίκη της λειτουργίας της γειτονιάς ως πυρήνα της μέχρι τώρα κοινωνικής δομής της πατρίδας μας.

Αυτή η χύτρα που στο όνομα της ταχύτητας αφαίρεσε από την φασολάδα την τελετουργική παρασκευή της από την νοικοκυρά και την νοστιμιά από τον ουρανίσκο της οικογένειας .

Αυτή η χύτρα είναι ο συνδετικός κρίκος με τις δεκάδες τηλεοπτικές εκπομπές μαγειρικής, όπου ο μάγειρας μας εξηγεί, πως μπορεί ο υποσιτιζόμενος άνεργος μέσα στην μοιρολατρία της επόμενης σωτηρίας του από την εξουσία, με λίγο κόλιανδρο, τρεις φέτες αβοκάντο και μερικά άλλα καθημερινά συστατικά που δεν λείπουν από κανένα νοικοκυριό, όπως τζισενκ, γαρίδες και λαχανάκια Βρυξελών, να πάρει τα αντιοξειδωτικά του και να συλλάβει τις ελεύθερες ρίζες του !

Ιδού λοιπόν Έλληνα αντιστασιακέ πεδίον δόξης λαμπρό .

Αντισταθείτε την βαρβαρότητα της τρομοκρατίας διώξτε τον φόβο και συρρεύστε στο πολύπαθο Mall . Xιλιάδες μάρκες από καφέδες με εξωτικά ονόματα, εκατοντάδες προϊόντα περιποίησης της μασχάλης, ευγενή ποτά, και μουλτιπλεξ σινεμάδες για να προσκυνήσουμε τα κατασκευασμένα από το Χόλιγουντ είδωλα και πρότυπα μας .
Και εσύ πολιτεία ήρθε η ώρα να δείξεις ότι μπορείς να πατάξεις τις χύτρες, στείλε τους αγγέλους προστάτες πάνω στα υπερσύγχρονα βαρέως τύπου πολεμικά οχήματα για να μας σώσεις από τις … πολεμόχαρες χύτρες.
Γιάννης Αθανασιάδης.

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

Διάλογος και Δημοκρατία.

του Γιάννη Αθανασιάδη

Η Δημοκρατία λειτουργεί μέσα από τον ανοιχτό και ελεύθερο διάλογο.
Αλλιώς δεν είναι Δημοκρατία.
Εχθροί του ελεύθερου διαλόγου είναι:
Ο φόβος, ή υπεροψία, η ιδιοτέλεια, το προσωπικό μίσος, ή άκριτη Πίστη, η αδιαφορία και ή βλακεία.
Τέλος δεν λειτουργεί, όταν δεν μπορεί να διαχωρισθεί, η πολιτική διαφωνία ή συμφωνία από την προσωπική έχθρα ή φιλία.
Θέλει προσπάθεια και θάρρος για να είναι ένας πολίτης Δημοκράτης.

ΑΝΤΙΠΕΠΟΝΘΟΣ.

του Γιαννη Αθανασιάδη


"Πάσσαλος πασσάλω εκκρούεται"


Η φύση δεν έχει συναισθηματικές αντιδράσεις δεν μισεί δεν αγαπά δεν περπερεύεται.
Η φύση απλώς τείνει να εξισορροπήσει ότι χαλάει την αρμονία της.
Ο άνθρωπος μπορεί να εκδηλώνει συναισθηματικες αντιδράσεις οι οποίες ενδεχομένως διαταράσσουν την ατομική η συλλογική αρμονία του, δεν παύει όμως να υπόκειται στους φυσικούς κανόνες.
Μόνο που εδώ η νομοτελειακή τάση της φύσης ως προς την εξισορροπιση, επιδρά στην ατομική η συλλογική ανθρώπινη συνείδηση.
Αυτό στην Ελληνική γλωσσα έχει αποτυπωθεί ως ΑΝΤΙΠΕΠΟΝΘΟΣ.
Γνωστές παροιμίες περιγράφουν αυτό το γεγονός, όπως
"Ο,τι σπείρεις θα θερίσεις"
η με άλλο τρόπο,
"όποιος σπέρνει ανέμους θερίζει θύελλες"
Οι αρχαίοι Ελληνες θεωρούσαν την εξαπάτηση ύβρη, και την ποινή για την αποκατάσταση της ύβρεως, επέφερε η Νέμεσις.
Εδώ λοιπόν έχουμε ένα δεύτερο επίπεδο κατά το οποίο οι φυσικοί νόμοι εκδηλώνονται στις ανθρώπινες συνειδήσεις μέσα από το αντιπεπονθός, που αναλαμβάνει να εκπληρώσει η Νέμεσις.
Τώρα θα μου πεις τι με έπιασε 4 τα ξημερώματα και αναφέρομαι στο Αντιπεπονθός τη Νέμεση και γιατί όχι και στην Ειμαρμένη.....?
Διότι αδέρφια τα πιστεύω!
Κι αν χρειαστεί θα βάλουμε κι εμείς ένα χεράκι. Ε?
Τόσο για τους Υβριστές όσο και για τους απατεώνες.


Νέο Σύνταγμα και κοινή λογική.

του Γιάννη Αθανασιάδη


 

ΚΥΡΙΑΚΉ, 13 ΙΑΝΟΥΑΡΊΟΥ 2013 
Άκουσα το πρωί σε ένα γνωστό κανάλι της TV, (Αυτά παθαίνει κανείς όταν είναι καθηλωμένος λόγω γρίπης), τον σεβαστό καθηγητή κο Μπέη, ο οποίος με εμφανή την απηύδησή του για το πολιτικό και όχι μόνον σύστημα, κραύγαζε χαμηλοφώνως περί νέου συντάγματος. Πρότεινε μάλιστα διάφορους έγκριτους συνταγματολόγους, πλειάδα των οποίων διαθέτει η χώρα μας, να τους δοθεί εντολή , ώστε να αρχίσουν να φτιάχνουν το νέο σύνταγμα.

Επειδή φαντάζομαι ότι ο αξιοσέβαστος καθηγητής αντιλαμβανόταν ότι ο λόγος του απευθυνόταν προς ένα μη εξειδικευμένο κοινό, όπως εγώ λόγου χάριν, αναρωτιέμαι εάν ακουσίως έθεσε την πρότασή του, περί νέου συντάγματος, χωρίς τις λογικές επαγωγές που οδηγούν σε αυτό, η από ατολμία.

Θα τολμήσω να λοιπόν να θέσω τους προβληματισμούς μου, χρησιμοποιώντας την εις άτοπον απαγωγή.

1. Πως είναι δυνατόν το, κατά ομολογία του, σάπιο εξουσιαστικό κατεστημένο να δώσει εντολή...

για αλλαγή συντάγματος και πόσο θεσμικά κατοχυρωμένο θα είναι χωρίς την συμμετοχή του λάου;

Άρα προϋπόθεση 1η:

Για να μπορέσει να συνταχθεί το νέο σύνταγμα θα πρέπει να προκύψει από άμεση εντολή του λαού και όχι να ανατεθεί από κάποια καλόπαιδα της εξουσίας. Δηλαδή να ανατραπεί η δωσιλογική συγκυβέρνηση και να εκλεγεί μια μεταβατική κυβέρνηση ειδικού σκοπού που να οδηγήσει την χώρα σε Εθνοσυνέλευση για την δημιουργία του νέου συντάγματος!


Οκ, ας υποθέσουμε ότι το λύσαμε αυτό.Τώρα προκύπτει μια δεύτερη απορία.

2. Πως είναι δυνατόν να λειτουργήσει ένα τέτοιο σύνταγμα όσο η χώρα μας είναι υπό την επιτροπεία της τρόικας και των μνημονίων;


Άρα προϋπόθεση 2η:

Για να μπορέσει ο λαός να συντάξει το νέο σύνταγμα θα πρέπει προηγουμένως να απαλλαγεί από κάθε είδους εξωθεσμικούς και αλλότριους παρεμβατισμούς. Δηλαδή, ασκώντας τα κυριαρχικά του δικαιώματα θα πρέπει να στείλει από κει που ‘ρθανε τα κοράκια της Νεοφεουδαρχίας.

Οκ, καλά μέχρι εδώ ακολουθεί όμως μια τρίτη απορία.


3. Πως είναι δυνατόν να νομοθετείς προς το συμφέρον του λαού, όταν προέχει η εξυπηρέτηση των διεθνών και ντόπιων τοκογλύφων;


Άρα προϋπόθεση 3η:

Για συνταχθεί και να υλοποιηθεί νέο σύνταγμα προς όφελος του Ελληνικού λαού θα πρέπει ο λαός να απαλλαγεί από το άχθος του άδικου, απεχθούς και επονείδιστου χρέους, με βάση το διεθνές δίκαιο και συνθήκες που έχουν ισχύσει σε παρόμοιες περιπτώσεις. Δηλαδή, το έθνος απαλλαγμένο από τα τοκογλυφικά και άδικα χρέη θα προχωρήσει σε μια νέα σεισάχθεια για τον λαό.

Οκ , αλλά πως θα φτάσουμε ως εδώ, όταν τίθεται το εξής ερώτημα:

4. Μπορεί ένα κράτος να είναι ανεξάρτητο όταν το χρήμα του το δανείζεται από την (ιδιωτική) Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα, ενώ το ίδιο απαγορεύεται να τυπώσει χρήμα για τις ανάγκες εσωτερικής του ρευστότητας;


Άρα προϋπόθεση 4η:

Για να ασκήσουν οι Έλληνες τα κυριαρχικά τους δικαιώματα πρέπει να είναι οικονομικά ανεξάρτητοι και αυτό θα γίνει μόνο με την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα. Δηλαδή, για να το καταλάβουμε: Και 0 χρέος να είχαμε, το κάθε ευρώ που χρησιμοποιούμε είναι δανεικό, είναι ξένο νόμισμα, συνεπώς είναι πανεύκολο οι οικονομικά μικρότερες οντότητες να αλωθούν και να αφομοιωθούν από τις μεγαλύτερες. Και λέω οντότητες διότι σ αυτές δεν συμπεριλαμβάνονται μόνο τα κράτη αλλά και οι διεθνείς χρηματοπιστωτικοί κολοσσοί. (Και ο νοών νοήτω)!

Αλλά πως θα φτάσουμε ως εδώ όταν προκύπτει η εξής απορία.

5. Μπορεί η πατρίδα μας να ασκεί ανεξάρτητη οικονομική και κοινωνική πολιτική, να εκδίδει δικό της νόμισμα, να διαγράψει το απεχθές και επονείδιστο χρέος , να απαλλαγεί από την επιτροπεία των «φίλων και συμμάχων», ώστε να αλλάξει το σύνταγμα της με Συντακτική Εθνοσυνέλευση, ευρισκόμενη μέσα στις δαγκάνες της Ευρωπαϊκής ένωσης; Δηλαδή με πόση χαρά φαντάζεστε θα αντιμετώπιζαν οι εταίροι μας μια περήφανη και ανεξάρτητη Ελλάδα, που δεν παίζει με τις δίκες τους χάντρες;


Άρα προϋπόθεση 5η:

Έξοδος από την Ευρωπαϊκή ένωση με την μορφή που έχει τώρα.

Όσο είμαστε εναγκαλισμένοι με την Ευρώπη των Οίκων, των Νεοφεουδαρχών, και των δουλεμπόρων, δεν υπάρχει δυνατότητα, ούτε καν λειτουργίας του ήδη υπάρχοντος συντάγματος (πόσο μάλλον να συντάξουμε καινούριο)…..

Συμπερασματικά λοιπόν, χρησιμοποιώντας μόνο την κοινή ανθρώπινη λογική και χωρίς βαθιές επιστημονικές γνώσεις και περγαμηνές, καταλήγω ότι ο κος καθηγητής μάλλον δεν είχε την τόλμη να ενοχλήσει τα αυτιά του συστήματος και των μισθοφόρων παπαγάλων του. Εκτός αν εννοούσε κάτι άλλο … κάτι πιο γιαλαντζί όπως θα ‘λεγε και η γιαγιά μου.

Σαν την γιαλαντζί δημοκρατία που έχουμε τώρα !

Ας μην χώνουμε το κεφάλι μας στο χώμα σαν την στρουθοκάμηλο.

Ο δρόμος για την ανεξαρτησία και την ολοκλήρωση του εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα που ξεκίνησε το 21 δεν είναι στρωμένος με λουλούδια κι ούτε θα τον περπατήσουν άλλοι για εμάς. Απλά τώρα πλέον δεν έχουμε άλλες επιλογές. Η θα διεκδικήσουμε την χώρα μας πίσω η θα χαθούμε για πάντα.


Μπορούμε; Ιδού ο δρόμος.

Ανατροπή του υπάρχοντος πολίτικου κατεστημένου.

Απόδοση δικαιοσύνης στους εθνοπροδότες.

Συντακτική εθνοσυνέλευση και νέο σύνταγμα που προάγει την άμεση δημοκρατία εξασφαλίζοντας στον λαό το δικαίωμα της ανακλητότητας και της λογοδοσίας των εκπροσώπων του.

Διαγραφή των χρεών.

Εθνικό νόμισμα .

Έξοδος από την Ευρωπαϊκή Ένωση .


Προκήρυξη εκλογών σε μια νέα περήφανη και ανεξάρτητη Ελλάδα .

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

17/11/2015 Από την πορεία του ΕΠΑΜ στην Αμερικάνικη πρεσβεία


του Γιάννη Αθανασιάδη






Το βίντεο αυτό ειναι αφιερωμένο στους συναγωνιστές που όλα αυτά τα χρόνια παρά και ενάντια στον πόλεμο του συστήματος στις ιδεοληψίες του κατακερματισμένου λαού, στους προσωπικούς και οικογενειακούς, ψυχολογικούς και οικονομικούς κλονισμούς, παραμένουν ΟΡΘΙΟΙ στον αγώνα και παρά την ιδεολογική διαφορετικότητα τους, ΕΝΩΜΕΝΟΙ στον κοινό σκοπό την απελευθέρωση του λαού και της πατρίδας.
Αλλά και σε αυτούς που δεν άντεξαν αλλά πάντα μέσα στην καρδιά τους κρατούν τον πόθο άσβηστο.
(Η μουσική επένδυση έχει απόσπασμα από το τραγούδι των Jethro Tull "Locomotive Breath" )

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Η επέτειος είναι η αφορμή φίλε μου.

του Γιάννη Αθανασιάδη



Το πανηγυράκι του πολυτεχνείου σχόλασε μαζί με τους επετειολάγνους  lifestyle νεολαίους - επαναστάτες  και την γερουσία με τα παράσημα του «πολίτμπιρο των αντιστασιακών», κρεμασμένα μέχρι τα ’ρχίδια τους .
«Ήρθα να πάρω λίγη επανάσταση με γύρο και τζατζίκι ... Α! και ένα βιβλίο του Κοέλιο από τους πάγκους για κουλτούρα».

Έτσι είναι δυστυχώς. 
Η γενιά του πολυτεχνείου ευνούχισε γλυκά, με κοφτερό νυστέρι από βόλεμα, μίζα και δημοσιοϋπαλληλίκι τα παιδιά της.
(Οι πραγματικοί αγωνιστές έμειναν ανώνυμοι και ταπεινοί στο περιθώριο της ιστορίας).
Τώρα θα σβήσουν και τα τελευταία κεράκια μαζί με Δαμανάκιους και Ανδρουλάκιους λόγους, ενώ παραπίσω θα μείνουν κάτι άσχετοι ασφαλίτες για να συνεχίσουν τις επετειακές ανταλλαγές μολότοφ και κρότου λάμψης με τα μανιοκαταθλιπτικά παιδιά των ΜΑΤ.

Παρ όλα αυτά, πρέπει να είμαστε όλοι στην πορεία!
Τώρα θα μου πεις ποιος ο λόγος να βρεθώ εκεί;

Η αφορμή φίλε μου, η αφορμή ... Καμία σχέση με την αιτία.

Το αγοράκι που έπαιζε τον αντιστασιακό με το σουβλάκι, είναι τώρα γονιός και άνεργος.
Η γκομενίτσα που στην πορεία τσίριζε "μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι" και μετά γύριζε σπίτι, αφού περνούσε μια βόλτα από τον Hondos για να φορτώσει μια τσάντα με καλλυντικά, είναι τώρα στο ταμείο του σουπερμάρκετ  και την πηδάνε για 370€ μηνιάτικο, που δεν φτάνουν ούτε για τις κομπρέσες στον πιασμένο αυχένα και τη μέση, απ το ξεκώλιασμα  στη δουλειά.
Ο πασοκοσυνδικάλας που έτρεχε στην πορεία με τη ντουντούκα στα μπλοκ της ΑΔΕΔY για μια προαγωγή, είναι τώρα ξεδοντιασμένος με μια  σύνταξη  κομμένη και δεν του φτάνει για εκείνες τις  εμφυτεύσεις, ( είναι βλέπεις και ο γιος που γύρισε σπίτι μια και δεν τα 'βγαζε πέρα, μα τρέχει και εκείνο το δάνειο…).

Η αφορμή φίλε μου, η αφορμή …

Η αφορμή να σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και η μάζα να γίνει λαός !
Λαός που συνειδητοποιεί την δύναμή του και τα σπάει όλα. Που μαθαίνει να διεκδικεί δυναμικά. Που αντιλαμβάνεται  το χαλάρωμα του σφιγκτήρα που παθαίνουν όλοι αυτοί οι γλοιώδεις των εδράνων, μόλις νιώσουν την καυτή του ανάσα.
Δεν υπάρχει ελευθερία χωρίς υποκείμενο, ούτε ιδέες, ούτε αξίες.

Η αφορμή φίλε μου, η αφορμή …

Η αφορμή για να οδηγηθεί η ιστορία από την ανάγκη. 
Να πάρει ο λαός τα πράγματα στα χέρια του. 
Να βγάλει απ τα σπλάχνα του ηγέτες κι όχι σωτήρες. 
Φτάνει πια με τους σωτήρες! 
Να πάνε να γαμηθούν οι σωτήρες ΟΛΟΙ! Εθνικοί – Ταξικοί – θρησκευτικοί - οικονομικοί – στρατιωτικοί  ΟΛΟΙ!!!
Έχουν πείσει τους λαούς ότι η πολιτική είναι μόνο για τους ειδικούς, τους αρίστους, τους σοφούς, κι ο λαός  μετρά  τα ντοκτορά, του Γιωργάκη, του Σαμαρά του Βενιζέλου και λέει «μα δεν μπορεί τόσα κιλά χαρτούρα με Χάρβαρντ, Κέιμπριτζ, Γέιλ . Σίγουρα είναι ικανοί ηγέτες»
Κακομοίρηδες! Τα ΜΜΕ σας ταΐζουν την μαλακία με τις κουτάλες.

Έλα στην διαδήλωση κοίτα στα μάτια  τον διπλανό σου.
Στα μάτια όχι στο σημαιάκι η την κονκάρδα και πες του: 
«Δεν πάει άλλο  αδερφέ ! έλα να το τραβήξουμε  μέχρι τέρμα».

Διαφορετικά μείνε με το κοντάρι της σημαίας σου και βάλτο στον κώλο σου, αφού έτσι κι αλλιώς η διάλυση του λαού σε αντίπαλα τεταρτημόρια εκεί θα μας πάει.

* 16/11/2014
Παλαιότερο άρθρο μου με αφορμή την συμμετοχή στην πορεία του πολυτεχνείου και την ανάγκη να είμαστε όλοι εκεί.


Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Ποιοί συνεχίζουν την γενοκτονία των Ποντίων

του Γιάννη Αθανασιάδη


 Γιατί να επιμένει κάποιος στον όρο εθνοκάθαρση ενώ υπερκαλύπτεται από τον όρο γενοκτονία;

Όλοι μείναμε εμβρόντητοι με την εμμονή του Υπουργού παιδείας, σε ένα θέμα που το έχει λύσει η Ελληνική πολιτεία από το 1994 με ομόφωνο ψήφισμα της Βουλής, να εξακολουθεί χαρακτηρίζει την γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου ως εθνοκάθαρση!

Γιατί άραγε ο κ. Φίλης (και αρκετοί άλλοι ) θεωρεί τόσο σημαντικό να εμμένει σε αυτό;

Πριν σας πω την άποψη μου ας δούμε πρώτα πώς ορίζει ο ΟΗΕ τους δυο αυτούς όρους.

Εθνοκάθαρση.

«Εθνοκάθαρση είναι η ενέργεια που κάνει κάποιος για να καταστήσει μια περιοχή εθνικά ομογενοποιημένη, χρησιμοποιώντας μέσα όπως τη βία και τον φόβο, προκειμένου να διώξει από την περιοχή εκείνους τους πληθυσμούς που ανήκουν σε μια άλλη εθνική ή φυλετική ομάδα».

Γενοκτονία *

Η Σύμβαση του 1948 για την Πρόληψη και την Τιμωρία του Εγκλήματος της Γενοκτονίας (άρθρο 2)ορίζει τη γενοκτονία ως
«οποιαδήποτε από τις ακόλουθες πράξεις που διαπράττονται με σκοπό την καταστροφή, εν όλω ή εν μέρει, μιας εθνικής, εθνοτικής, φυλετικής ή θρησκευτικής ομάδας ...», συμπεριλαμβανομένων:

1. Δολοφονία μελών της ομάδας.

2. Πρόκληση σοβαρών σωματικών ή διανοητικών βλαβών σε μέλη της ομάδας.

3. Την αυθαίρετη επιβολή στην ομάδα συνθηκών διαβίωσης που αποσκοπούν φυσική εξόντωσή της, εν όλω ή εν μέρει.

4. Η επιβολή μέτρων που αποσκοπούν στην παρεμπόδιση των γεννήσεων εντός της ομάδας.

5. Δια της βίας μεταφορά παιδιών της ομάδας σε άλλη ομάδα.

Η Σύμβαση επιβεβαιώνει ότι η γενοκτονία, είτε διαπράττεται σε καιρό ειρήνης ή πολέμου, είναι ένα έγκλημα βάσει του διεθνούς δικαίου του οποίου τα μέρη της Σύμβασης δεσμεύονται να προλαμβάνουν και να τιμωρούν (άρθρο 1). Η πρωταρχική ευθύνη για την πρόληψη και τον τερματισμό της γενοκτονίας ανήκει στο κράτος στο οποίο το έγκλημα λαμβάνει χώρα.

Δεν θα αναφερθώ στα γνωστά περί της παιδείας και που την οδηγούν. Αυτά είναι κοινός τόπος που τον έχουν όλοι διαπιστώσει αλλά κανείς δεν αντιδρά αφήνοντας τις… δεκαετίες να κυλούν ευνουχίζοντας δύο γενιές τώρα τα ελληνόπουλα, από τις ιστορικές μνήμες των πατεράδων τους.

Δεν θα αναπτύξω τις χιλιάδες ιστορίες από την σφαγή, τον αφανισμό, τα στρατόπεδα και τα καραβάνια του θανάτου, που εφάρμοσε το ναζιστικό Κεμαλικό καθεστώς συστηματικά, κατά την γενοκτονία των συμπατριωτών μου Ποντίων. (Με ένα γκουγκλάρισμα θα βρείτε πάρα πολλές εικόνες και αφηγήσεις των φρικαλεοτήτων καθώς και ιστορικά ντοκουμέντα).

Θα εστιαστώ στο πιο ύπουλο και προδοτικό σημείο αυτής της ιστορίας του «κ. Υπουργού».

Όπως θα διαπιστώσατε διαβάζοντας τους ορισμούς ενώ στην εθνοκάθαρση οι επιπτώσεις στο κράτος που τις εφαρμόζει είναι ασαφείς. 
Στην γενοκτονία, υπάρχει διεθνής νομολογία που τιμωρεί το ένοχο κράτος, (στην περίπτωση μας την Τουρκία).
Δηλαδή από την στιγμή που το Ελληνικό κράτος αποσπάσει ψήφισμα του ΟΗΕ το οποίο θα αναγνωρίζει την γενοκτονία των Ποντίων, τότε αυτοί μπορούν ατομικά η και συλλογικά να απαιτήσουν αποκατάσταση της ηθικής και υλικής ζημίας που υπέστησαν. (Η Γερμανία αν δεν κάνω λάθος ακόμα πληρώνει τα θύματα της γενοκτονίας των Εβραίων ).

Καταλάβατε τώρα ποιοι συνεχίζουν την γενοκτονία των Ποντίων;

Γιάννης Αθανασιάδης

* http://www.un.org/en/preventgenocide/adviser/genocide_prevention.shtml




Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

ΕΞΟΔΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ

του Γιάννη Αθανασιάδη




Η παραπληροφόρηση και η συσκότιση γύρω από τα ζητήματα της παραμονής της Ελλάδας η όχι στην ΕΕ και η δήθεν αποβολή μας (Grexit), έχουν δημιουργήσει σε μεγάλο αριθμό των συμπολιτών μας το συναίσθημα του φόβου και της αβεβαιότητας.
Σε αυτό βέβαια πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν τα ΜΜΕ που με τα παπαγαλάκια των ολιγαρχών ασκούν τρομοκρατία, ενώ περιπλέκουν και διαστρεβλώνουν την αλήθεια έτσι ώστε οι πολίτες να μην μπορούν να οδηγηθούν στις πηγές της πληροφόρησης.

Να ξεκαθαρίσουμε λοιπόν ότι σύμφωνα με τις συνθήκες της Ε.Ε.
α). Δεν υπάρχει δυνατότητα αποβολής κράτους μέλους από την Ε.Ε.  Εντάξει;

Τέλος με αυτό!
β). Αντιθέτως! Οποιοδήποτε κράτος μέλος, μπορεί να αποχωρήσει οικειοθελώς χωρίς καμία άλλη υποχρέωση απέναντι στην Ε.Ε.

Σύμφωνα με τον «Χάρτη των Θεμελιωδών Δικαιωμάτων» της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Συνθήκη της Λισσαβόνας) http://europa.eu/pol/pdf/consolidated-treaties_el.pdf
τον οποίο έχουν προσυπογράψει όλα τα κράτη μέλη της Ε.Ε.

Η διαδικασία είναι ρητή και ξεκάθαρη, (άρθρο 50 της συνθήκης). *

1. Ένα κράτος αποφασίζει σύμφωνα με τις εσωτερικές του διαδικασίες (Π.χ. στην Ελλάδα με απόφαση των 3/5 του κοινοβουλίου **) να αποχωρίσει από την Ε.Ε.

2. Γνωστοποιεί την πρόθεση του στο Ευρωπαϊκό συμβούλιο και ξεκινούν διαπραγματεύσεις.
Δηλ. «μα γιατί φεύγεις εμείς που σε αγαπάμε,… το Ευρωπαϊκό όνειρο… και τι θα κάνεις εκεί έξω μόνος θα σε φάνε οι λύκοι… και …τι μας χρωστάς τι σου χρωστάμε και τα λεφτά και το νόμισμα
»,  και ότι άλλο σκαρφιστούν για να το αποτρέψουν. 
Παράλληλα θα διευθετηθούν ζητήματα σχετικά με τις διακρατικές συμφωνίες (οι οποίες δεν θα διέπονται από τους κανόνες της ΕΕ πλέον), κλπ τεχνικού χαρακτήρα ζητήματα, που άπτονται της πολιτικής διπλωματίας .

3. Μετά από δυο έτη και εφ’ όσον δεν τα βρούνε στις διαπραγματεύσεις, οι συνθήκες παύουν να ισχύουν για το απερχόμενο κράτος αυτοδίκαια και τελειώνει το παραμύθι. 

Από την στιγμή που παύουν οι συνθήκες, παύει και οποιαδήποτε άλλη συμβατική υποχρέωση για το πρώην μέλος από και προς την Ε.Ε. ( Ότι πήραμε πήραμε κι ότι δώσαμε δώσαμε.)

Δηλαδή, για να μην βάλω τις φωνές, ότι κι αν σας λένε, το Grexit το βλέπουν σαν τον διάολο τους οι γραφειοκράτες των Βρυξελλών.


Αυτά τα παραθέτω κυρίως για να τελειώνουμε με την τρομοκρατία των ΜΜΕ και τα αυθαίρετα συμπεράσματα των διαφόρων ευρωλάγνων.
Όσο είναι καιρός λοιπόν, πριν η θηλιά μας οδηγήσει στην τελική ασφυξία, υπεύθυνα και συντεταγμένα να βγάλουμε την χώρα μας από το κολαστήριο του ΕυροΝταχάου.
Με μία προϋπόθεση: Να στείλουμε στο διάολο όλη την κομματοκρατία και τους πολιτικούς που μας έχουν φορτωθεί όλα αυτά τα χρόνια, και να αναδημιουργήσουμε την πατρίδα μας με ένα νέο Δημοκρατικό Σύνταγμα, που να περιλαμβάνει την λογοδοσία και την ανακλητότητα των εκπροσώπων του λαού, εξασφαλίζοντας την Εθνική ανεξαρτησία, την λαϊκή κυριαρχία και την κοινωνική δικαιοσύνη.


Γιάννης Αθανασιάδης

*
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

Άρθρο 50

1. Κάθε κράτος μέλος μπορεί να αποφασίσει να αποχωρήσει από την Ένωση, σύμφωνα με τους εσωτερικούς συνταγματικούς του κανόνες.

2. Το κράτος μέλος που αποφασίζει να αποχωρήσει γνωστοποιεί την πρόθεσή του στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο. Υπό το πρίσμα των προσανατολισμών του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, η Ένωση προβαίνει σε διαπραγματεύσεις και συνάπτει με το εν λόγω κράτος συμφωνία που καθορίζει τις λεπτομερείς ρυθμίσεις για την αποχώρησή του, λαμβάνοντας υπόψη το πλαίσιο των μελλοντικών του σχέσεων με την Ένωση. Η διαπραγμάτευση της συμφωνίας αυτής γίνεται σύμφωνα με το άρθρο 218, παράγραφος 3, της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η συμφωνία συνάπτεται εξ ονόματος της Ένωσης από το Συμβούλιο, το οποίο αποφασίζει με ειδική πλειοψηφία, μετά από την έγκριση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

30.3.2010 EL Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης C 83/43

Ενοποιημένη απόδοση της Συνθήκης για την Ευρωπαϊκή Ένωση 43

3. Οι Συνθήκες παύουν να ισχύουν στο εν λόγω κράτος από την ημερομηνία έναρξης ισχύος της συμφωνίας αποχώρησης ή, ελλείψει τέτοιας συμφωνίας, δύο έτη μετά τη γνωστοποίηση που μνημονεύεται στην παράγραφο 2, εκτός εάν το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο, σε συμφωνία με το εν λόγω κράτος μέλος, αποφασίσει ομόφωνα την παράταση της προθεσμίας αυτής.

4. Για τους σκοπούς των παραγράφων 2 και 3, το μέλος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου και του Συμβουλίου που αντιπροσωπεύει το αποχωρούν κράτος μέλος δεν συμμετέχει ούτε στις συζητήσεις ούτε στις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου ή του Συμβουλίου που το αφορούν.

Η ειδική πλειοψηφία ορίζεται βάσει του άρθρου 238, παράγραφος 3, στοιχείο β), της Συνθήκης για τηλειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

5. Εάν το κράτος που αποχώρησε από την Ένωση ζητήσει την εκ νέου προσχώρησή του, η αίτηση αυτή υπόκειται στη διαδικασία του άρθρου 49.

**Σύνταγμα της Ελλάδας αρθ. 28 παρ. 2

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

ΟΙ 10 ΑΠΕΙΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΤΙP





1. Απειλή για τη δημοκρατία και την εθνική κυριαρχία

α) Το Συμβούλιο Ρυθμιστικής Συνεργασίας, θεσμός που δημιουργείται με βάση την TTIP, υπονομεύει τη δημοκρατία και την εθνική κυριαρχία, διότι παρέχει το δικαίωμα στις  πολυεθνικές επιχειρήσεις να παραβιάζουν νόμους και κανονισμούς που έχουν ψηφισθεί από τα κοινοβούλια των χωρών.
β) H ISDS -Investor State Dispute Statement- (Μηχανισμός επίλυσης διαφορών ανάμεσα στους επενδυτές και τα κράτη) θεσμός που επίσης δημιουργείται με βάση την TTIP, υπονομεύει την κυριαρχία των κρατών, τα οποία θα υποχρεώνονται να πληρώνουν μεγάλα χρηματικά πρόστιμα, εάν οι νόμοι που ψηφίζουν είναι αντίθετοι με τα συμφέροντα των πολυεθνικών επιχειρήσεων.
γ) Τα Διαιτητικά Δικαστήρια, που θεσμοθετούνται, όπως προβλέπεται στην TTIP, είναι διεθνή δικαστήρια που θα αποφασίζουν για τις διαφορές ανάμεσα στους επενδυτές και τα κράτη. Τα δικαστήρια αυτά υπονομεύουν το συνταγματικά θεσπισμένο σύστημα απονομής της δικαιοσύνης σε κάθε κράτος.

2. Απειλή για τις δημόσιες υπηρεσίες

α) H TTIP στοχεύει στην παράδοση των δημοσίων υπηρεσιών σε εταιρείες κερδοσκοπικού χαρακτήρα, γιατί αντιμετωπίζει τις δημόσιες υπηρεσίες σαν εμπορεύσιμα αγαθά που αποφέρουν κέρδη και όχι σαν δικαιώματα των πολιτών.
β) Στην πρώτη γραμμή της εμπορευματοποίησης βρίσκονται οι δημόσιοι τομείς της υγείας, της παιδείας, του πολιτισμού, της κοινωνικής ασφάλισης, του συστήματος συνταξιοδότησης, της διαχείρισης των ταμείων, οι μεταφορές και οι συγκοινωνίες και η διαχείριση των υδάτινων πόρων με κίνδυνο για την ασφαλή παροχή νερού στους πολίτες
γ) Η λειτουργία του δημοσίου τομέα με βάση την αλληλεγγύη και την κοινωνική δικαιοσύνη θα εξαφανισθεί σε όφελος των πολυεθνικών, αφού ο δημόσιος τομέας θα λειτουργεί με βάση τους νόμους της αγοράς.

3. Απειλή για τη διατροφική ασφάλεια

α) Θα επιτραπεί το εμπόριο γενετικά τροποποιημένων οργανισμών και προϊόντων, που σήμερα είναι απαγορευμένα στην Ευρωπαϊκή Ένωση για τη διατροφή των ανθρώπων.
β) Θα επιτραπεί η παραγωγή μοσχαρίσιου και αγελαδινού κρέατος από ζώα, για τη διατροφή των οποίων έχουν χρησιμοποιηθεί ορμόνες, όπως και χοιρινού κρέατος του οποίου η επεξεργασία έχει γίνει με χλώριο. Το ίδιο θα ισχύει και για τα πουλερικά. Αυτά προβλέπονται στη νομοθεσία των ΗΠΑ.
γ) Θα καταργηθεί η ενημέρωση με ετικέτες στα προϊόντα, γιατί θεωρείται εμπόδιο στην εμπορική τους διακίνηση
δ) θα περιορισθεί ή θα καταργηθεί η αρχή της προφύλαξης των πολιτών από επικίνδυνα προϊόντα.

4. Απειλή για το κλίμα και την καθαρή ενέργεια

α) Θα ενταθεί η πίεση για εκμετάλλευση των φυσικών πόρ ων και θα ενισχυθούν οι νέες τεχνικές εξόρυξης, όπως η υδραυλική ρωγμάτωση, γνωστή σαν “fracking”.
β) Θα εισάγονται από τις ΗΠΑ και τον Καναδά προϊόντα πετρελαίου που παράγεται από κοιτάσματα ασφαλτούχας άμμου και περιέχουν 23% περισσότερα αέρια του φαινομένου του θερμοκηπίου.
γ) Θα υπάρξει κίνδυνος για αθέτηση της δέσμευσης που έχει αναλάβει η Ευρωπαϊκή Ένωση δηλαδή μέχρι το 2020 να πετύχει το στόχο του 20-20-20. (Αυτό σημαίνει 20% μείωση των αερίων του θερμοκηπίου, 20% αύξηση στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και 20% αύξηση της ενεργειακής αποδοτικότητας).

5. Απειλή για το περιβάλλον και τη γεωργία

α) Θα περιορισθούν τα γεωργικά και κτηνοτροφικά προϊόντα βιολογικής παραγωγής και θα χαθούν οι τοπικές ποικιλίες και μαζί με αυτές τα ενδημικά είδη χλωρίδας και πανίδας και ως εκ τούτου η βιοποικιλότητα.
β) Πολύ γρήγορα θα εξαφανισθεί η οικογενειακή γεωργία σε όφελος της βιομηχανοποιημένης.
γ) Θα τεθούν σε κίνδυνο οι ονομασίες προέλευσης των γεωργικών και αγροτικών προϊόντων.
δ) Θα τεθεί σε κίνδυνο η αρχή της προστασίας της υγείας, αφού θα επιτρέπεται η χρήση χημικών ουσιών.
ε) Θα αυξηθεί η παραγωγή αερίων διοξειδίου του άνθρακα, CO2.
ζ) Θα εξαφανισθούν πολύ γρήγορα οι παραδοσιακές αγροτικές περιοχές με την επικείμενη ομοιομορφοποίηση των γεωργικών εκτάσεων.

6. Απειλή για τα εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα

α) Θα επιδιωχθεί η προσαρμογή της εργατικής νομοθεσίας της ΕΕ με αυτήν των ΗΠΑ, οπου τα εργασιακά πρότυπα είναι τα χείριστα και τα συνδικαλιστικά δικαιώματα ανύπαρκτα.
β) Θα χαθούν εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας, συνολικά περίπου 600.000 στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
γ) Θα κλείσουν χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις, γιατί δε θα μπορούν να έχουν την ίδια πρόσβαση στις πηγές χρηματοδότησης, όπως οι πολυεθνικές επιχειρήσεις.
δ) Θα επικρατήσει ένα κοινωνικό dumping, διότι το κεφάλαιο θα μπορεί να μεταφέρεται ελεύθερα εκεί όπου θα πετυχαίνει τα μεγαλύτερα κέρδη. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι οι μισθοί θα μειώνονται και θα περιορίζονται τα εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα.

7. Απειλή για τα προσωπικά δεδομένα

α) Θα υπάρχει μεγαλύτερη δυνατότητα πρόσβασης εκ μέρους των επιχειρήσεων στα προσωπικά δεδομένα των κατοίκων κάθε χώρας και ιδιαίτερα στις πληροφορίες σχετικά με την ιθαγένεια με αποτέλεσμα να παραβιάζονται βασικά δικαιώματα δεδομένα των πολιτών.
β) Τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας θα ρυθμίζονται από τις επιχειρήσεις οι οποίες με πρόσχημα την προστασία από την “πειρατεία” θα περιορίζουν την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στη γνώση και τις καινοτομίες.
γ) Θα υπάρχουν αρνητικές επιπτώσεις στην ελεύθερη έκφραση εξαιτίας του ελέγχου εκ μέρους των επιχειρήσεων των προσωπικών δεδομένων που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο και ως εκ τούτου θα ελαχιστοποιηθεί ή θα περιορισθεί η ψηφιακή ελευθερία

8. Απειλή για τα φαρμακευτικά προϊόντα

α) Υπονομεύεται η ασφάλεια των φαρμακευτικών προϊόντων με την εισαγωγή νέων χημικών ουσιών
β) Θα ενισχυθεί η διακίνηση πατενταρισμένων φαρμάκων που θα είναι αντίθετα με τα γενόσημα, με αποτέλεσμα την περαιτέρω εμπορευματοποίηση της υγείας.
γ) Θα επιβληθεί μυστικότητα στις χημικές αναλύσεις και ως εκ τούτου δε θα είναι εύκολο να γίνει ασφαλής εκτίμηση του τελικού αποτελέσματος.

9. Απειλή για την ισότιμη πρόσβαση στην αγορά χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών

α) Οι τράπεζες θα πιέσουν για περαιτέρω απορρύθμιση του πλαισίου αγοράς χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών και για αντικατάστασή του με ένα νέο πλαίσιο που θα υπηρετεί ακόμη περισσότερο τα συμφέροντά τους.
β) Επιδιώκεται -κυρίως από το πανίσχυρο λονδρέζικο λόμπι χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών, το γνωστό “Σίτυ”, όπως και από τη Γερμανική κυβέρνηση- να υπάρξει Στην TTIP ειδικό κεφάλαιο για την απελευθέρωση όλων των πληρωμών σε τρέχοντες λογαριασμούς και όλων των μεταφορών χρημάτων για μεγάλες επενδύσεις, πράγμα το οποίο θα κάνει ακόμη πιο δύσκολο τον έλεγχο της ροής των κεφαλαίων.
γ) Θα καταργηθεί ο έλεγχος των πληρωμών ανάμεσα σε ΗΠΑ και ΕΕ τόσο για τα αγαθά όσο και για τις υπηρεσίες, όπως επίσης και των πληρωμών για εισφορές και μερίσματα καθώς και των πληρωμών που αφορούν χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες.

10 Απειλή για τη διαφάνεια και τη συμμετοχή των πολιτών

α) Οι διαπραγματεύσεις για την TTIP ανάμεσα στις ΗΠΑ και την ΕΕ ήταν τελείως μυστικές, μέχρις ότου είδαν το φως της δημοσιότητας διαρροές ντοκουμέντων από τα wikileaks.
β) Υπάρχει συμφωνία ανάμεσα στα μεγάλα μέσα επικοινωνίας των δύο πλευρών του Ατλαντικού να μη δημοσιοποιούν καθόλου πληροφορίες σχετικά με την TTIP, ή όσες δημοσιοποιούνται να είναι πολύ συγκεχυμένες
γ) Σιωπή επίσης έχουν επιβάλλει τα μεγάλα κόμματα που εκπροσωπούν το δικομματισμό, τόσο στα κράτη της ΕΕ όσο και στις ΗΠΑ, παρά το γεγονός ότι η συμβολή τους στην ολοκλήρωση της ΤTIP είναι αδιαμφισβήτητη.
δ) Το Δεκέμβριο του 2014 η Κομισιόν απέκρυψε και δημοσιοποίησε ποτέ τα αποτελέσματα έρευνας που είχε πραγματοποίησε σε κράτη της ΕΕ σχετικά με τον ISDS (μηχανισμό επίλυσης διαφορών) και το Διαιτητικό Δικαστήριο, θεσμοί που περιέχονται στη συμφωνία. Η απόκρυψη έγινε, διότι το 97% από τους 150000 πολίτες που πήρε μέρος στην έρευνα, απάντησε αρνητικά.


Το κείμενο έχει συνταχθεί από το ισπανικό κίνημα εναντίον της ΤΤΙP
Μετάφραση από τα Ισπανικά Μάκης Σταύρου

Γιάννης Αθανασιάδης

Γιάννης Αθανασιάδης
Αγωνίζομαι για την απελευθέρωση και την ευημερία της πατρίδας μου. Πιστεύω στην αυτοδιάθεση των λαών και την ειρηνική συνύπαρξη και αυτονομία των ανθρωπίνων κοινοτήτων. «ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΜΕΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ»