Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015

Αθανασιάδης Γιάννης ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ Β' ΑΘΗΝΩΝ ΕΠΑΜ

Αθανασιάδης Γιάννης

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΕΠΑΜ Β' ΑΘΗΝΩΝ - ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2015
Αγωνίζομαι για την απελευθέρωση και την ευημερία της πατρίδας μου.
Πιστεύω στην αυτοδιάθεση των λαών και την ειρηνική συνύπαρξη και αυτονομία των ανθρώπινων κοινοτήτων.
«ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΜΕΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ»
Κατάγομαι από προσφυγική οικογένεια.
Οι γονείς μου ήταν εργάτες και συμμετείχαν στην εθνική αντίσταση.Τελειώνοντας το Λύκειο και τη θητεία μου στο στρατό, εργάστηκα σε χειρονακτικές εργασίες (καθαριστής σε σάουνα ξενοδοχείου, βοηθός αποθηκάριος σε Σ/Μ, κλπ), ενώ παράλληλα σπούδαζα.
Τίτλοι σπουδών.
Πλοίαρχος E.N.
Πτυχία Δημόσιας Σχολής Ραδιοτηλεφωνητών, Δ.Σ. Ηλεκτρονικών οργάνων.
Διοίκησης - πώλησης
Εργασία.
Πλοίαρχος Γ’ σε φορτηγά πλοία
Διευθυντής σε πολυκαταστήματα λιανικής πώλησης
Διευθυντής σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών 
σε πολυκατοικίες.
Ιδιοκτήτης εταιρείας παροχής υπηρεσιών σε πολυκατοικίες.
Από το 2012 είμαι άνεργος
Ενταγμένος στο Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο από το Καλοκαίρι του 2011.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γιάννης Αθανασιάδης

Γιάννης Αθανασιάδης
Αγωνίζομαι για την απελευθέρωση και την ευημερία της πατρίδας μου. Πιστεύω στην αυτοδιάθεση των λαών και την ειρηνική συνύπαρξη και αυτονομία των ανθρωπίνων κοινοτήτων. «ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΜΕΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ»